Ikorganiseer.be

Twee scoutsleiders in uniform en met hoofdtelefoon op zijn DJ's op een feest.

Organiseren jullie een muziekevenement met jullie scoutsgroep? Check dan zeker Ikorganiseer.be. De website maakt je wegwijs in alles wat bij een muziekevenement komt kijken. En wil je inspireren. Van kleine fuif tot groot festival.

Ikorganiseer.be is een bundeling van betrouwbare en kwalitatieve informatie over thema’s als kassabeheer, drugspreventie en artiestenvergoedingen. Maar ook over geluidsnormen, pers en ecologie. En wat is nu ook al weer het verschil tussen Sabam en billijke vergoeding? Of was het nu Unisono?

De toolbox van Ikorganiseer.be zit vol hulpmiddelen die je verder op weg zetten. Zo hebben ze een handige checklist voor de organisatie van fuiven. Maar ook een evaluatietool. Er je kan er ook heel wat brochures digitaal raadplegen.