Schenken aan Scouts en Gidsen Vlaanderen

Kinderen die in de hoogte zitten, waar hun tenten staan en het versierd is met vlaggetjes

Wil je Scouts en Gidsen Vlaanderen vzw een duwtje in de rug geven? Je kan met een gift de nationale werking steunen. Stort je 40 euro of meer? Dan krijg je in ruil een attest voor belastingvermindering.

Hoe?

Stort je bijdrage op het rekeningnummer BE55 4096 5041 4144 - BIC KREDBEBB met als opmerking 'Gift Scouts en Gidsen Vlaanderen vzw'. Wij bezorgen je via de post een fiscaal attest.

Wil je graag een specifiek bouwproject ondersteunen en hiervoor een fiscaal aftrekbare gift doen? Vraag meer info bij je eigen scoutsgroep.

Wist je dat je giften kan ontvangen voor de bouw van je scoutslokaal? In ruil krijgen de schenkers een fiscaal attest.

Lees hier hoe je dit in orde brengt