Zoek
You must login to view this form.

Duplicaat van Aanvraag nieuw personeelslid (BVB)

Om het aanvragen en verwerken van allerlei rechten en logins op verschillende systemen makkelijker te maken hebben een aantal basisgegevens nodig.

Dit formulier lijst die gegevens op en geeft ze door aan de juiste personen.

Wat gebeurt er vervolgens?

  • De dienst informatica zal de informatie gebruiken voor het aanmaken van de computer- en mailaccount en de contracten voor een GSM en/of een laptop.
  • De dienst personeel zal deze persoon rechten geven op de Groepsadministratie.
  • De dienst kennis zorgt voor de juiste rechten op de S:-schijf.
  • De dienst administratie regelt de rechten voor verantwoordelijken van begrotingslijnen en de verbondswagen.
  • De dienst communicatieproducten geeft de juiste rechten op de .Be website*.
  • Het onthaal zorgt voor de Wie doet wat aanvullen.
  • Het Jeugdverblijf zorgt voor de badge met correcte toegang.

 

* Dit kan wel enkel als deze persoon al een eigen account heeft op de groepsadministratie. Als dit niet het geval is, dan moet deze persoon nog eerst registreren op groepsadministratie.be en dit laten weten aan de dienst communicatieproducten.