Twee Hopper winkels sluiten de deuren

19 juli 2023|
Jan Van Reusel - communicatie@scoutsengidsenvlaanderen.be
Hopper etalage

Door economische omstandigheden en wijzigend koopgedrag, besliste Hopper tot sluiting van de Hopper winkels in Harelbeke en Aalst. Deze heroriëntering is nodig om het geheel van onze organisatie duurzaam op peil te houden: u blijft het aanbod vinden in onze 4 andere winkels en online via de webwinkel.

Na 29 juli zullen we deze twee verkooppunten dus niet meer openen. Hopper bekijkt de mogelijkheden om onze klanten en groepen in deze regio’s zo goed mogelijk te bedienen tijdens het komende uniformseizoen van september en oktober; ook later zorgen we voor verdeling van materiaal en service naar scouts en gidsen in deze regio.

Met excuses voor eventueel ongemak en dank voor het vertrouwen, blijven we graag tot uw dienst.

Recent nieuws