Duur: 15 minuten

Soort: groepsvormend

Terrein: buiten

Thema's: andere

Iedereen gaat per 2 staan, en kiest iemand uit die hij of zij vertrouwd. 1 persoon van elke groep gaat voor een groot stuk papier zitten, de andere van de groep gaat achter het papier staan. Eerst is het de bedoeling dat de leden achter het papier de leden voor het papier eten geven, zonder dat ze iets zien natuurlijk. Van al dat eten hebben ze dorst gekregen en moeten de leden achter het papier, zonder dat ze iets zien, de leden voor het papier drinken geven. Als de leden voor het papier genoeg gegeten en gedronken hebben, moeten de leden achter het papier de voorsten hun tanden poetsen, ook zonder te kijken. Dan als afsluiter moeten de leden achter het papier de voorste leden hun gezicht nog wassen. Als ze dit gedaan hebben, wisselen de rollen.

Variaties

Voor het eten kan je best een goed vettig papke op voorhand maken, daar worden ze goed smerig van. Gebruik maar genoeg tandpasta.

van Veerle Clerix, LG/0207, St.-Lambertus, Beverlo