Op kamp is iedereen in de hemel.

25 juni 2021|
jan Van Reusel - communicatie@scoutsengidsenvlaanderen.be
hemel

Zomer 2021: zo eentje komt er nooit meer! Van De Panne tot Maaseik, van kapoen tot groepsleiding, alles en iedereen in scouting is paraat voor het kamp. Rugzakken worden opgeladen, tenten uitgerold. Districten en gouwen keurden duizenden kampvoorbereidingen; met een geur van vuur, de smaak van avontuur. Met experten en overheden werd een kader uitgerold waarin op basis van wat gezond verstand vooral heel veel mogelijk wordt. Zo stoomden we richtlijnen klaar rond bubbels, hygiëne, vervoer, activiteiten, buitenland, enz. We verzamelden deze informatie online onder "ZOMER 2021". Je vindt hier ook de noodprocedure voor als iemand ziek wordt, en downloads van nodige documenten. Alle ouders van onze leden ontvingen vanwege de verbondsleiding nog een brief om hen te danken voor het vertrouwen in onze werking.

We kijken nu al uit naar de verhalen die scouts en gidsen meebrengen. Al schuilt het geheim van scouting soms diep in wat net niet uit te leggen valt; zoals het tikken van regen op een tentzeil iets is waar je moet bij zijn om te weten wat het is …

Geniet & laat genieten.

Recent nieuws