De Steen van Nowan

Auteur Marc de Bel op Herfstontmoeting

Ken jij De Steen van Nowan al? Dat is een boek speciaal voor kapoenen.

Marc de Bel schreef het boek voor scouts en gidsen.

Het verhaal gaat over twee muizen. Nowan en Frie. Ze beleven samen avonturen. Spannend!

Wil je meer weten over het boek? Vraag het aan je leiding. Of koop het boek in Hopper Winkel.

Cover van boek Steen van Nowan

Veelgestelde vragen

Hopper is het merk van Scouts en Gidsen Vlaanderen. Bij Hopper vind je winkels en jeugdverblijven. Winkels met een aanbod persoonlijk kampeermateriaal (zoals wandelschoenen, slaapzakken en rugzakken), maar ook groepsmateriaal (tenten en kookgerief). En natuurlijk ook het officiĆ«le uniform. Op de jeugdverblijven is iedereen welkom om te logeren of een dag te vergaderen midden in het groen. Ideale groepsaccommodatie voor jeugdbewegingen en scholen, maar ook voor elke vereniging of avontuurlijke groep vrienden of familie.

Ontdek Hopper.

Meer veelgestelde vragen