Jungle-avonturen van Shanti en Mowgli

Jungledieren

Kabouters en welpen gebruiken vaak Jungle-avonturen van Shanti en Mowgli als inspiratie.

Dat is anders in elke scoutsgroep.

Misschien gebruikt jouw leiding wel een junglenaam zoals Akela of Bagheera.

Of misschien vertelt je leiding wel eens verhalen uit het boek?

Wil je meer weten over het Jungleboek? Vraag het aan je leiding.

Wil je het boek zelf lezen? Dan kan je Jungle-avonturen van Shanti en Mowgli kopen in Hopper Winkel.

Jungle-avonturen van Mowgli en Shanti

Veelgestelde vragen

Hopper is het merk van Scouts en Gidsen Vlaanderen. Bij Hopper vind je winkels en jeugdverblijven. Winkels met een aanbod persoonlijk kampeermateriaal (zoals wandelschoenen, slaapzakken en rugzakken), maar ook groepsmateriaal (tenten en kookgerief). En natuurlijk ook het officiĆ«le uniform. Op de jeugdverblijven is iedereen welkom om te logeren of een dag te vergaderen midden in het groen. Ideale groepsaccommodatie voor jeugdbewegingen en scholen, maar ook voor elke vereniging of avontuurlijke groep vrienden of familie.

Ontdek Hopper.

Meer veelgestelde vragen