Over & Weer

cover van het tijdschrift over&weer thema dromenland in zicht

Over & Weer is het leidingstijdschrift van Scouts en Gidsen Vlaanderen. Elk jaar krijg je vier edities in je bus vol boeiende, speelse en inspirerende artikels. Van takwerking tot spel, van kamp tot technieken. Leuk en nuttig voor jong en oud.

Lees Over & Weer hieronder.

Veelgestelde vragen

Ben je ingeschreven? Dan krijg je de tijdschriften automatisch vier keer per jaar in je brievenbus. De tijdschriften groeien met je mee: Krak? en Boem! voor alle leden, Over & Weer voor jins en leiding.

Wil je geen papieren tijdschriften meer ontvangen? Je kan je uitschrijven voor Krak?, Boem! of Over & Weer via je profiel in de Groepsadministratie. Vink aan welke tijdschriften je niet langer (op papier) wil ontvangen. Als je kiest voor online, ontvang je de tijdschriften via een nieuwsbrief per mail. Je kan de tijdschriften ook altijd digitaal lezen op de pagina van Krak?Boem! en Over & Weer.
Let op, de tijdschriften worden per gezin gestuurd. Enkel wanneer alle leden van je gezin zich hebben uitgeschreven voor de papieren versie, valt er geen tijdschrift meer in je bus.

Meer veelgestelde vragen