Sociale media

foto van de feed van het Scouts en GIdsen Vlaanderen account op instragam

Scouts en Gidsen Vlaanderen is actief op heel wat sociale mediakanalen, voornamelijk gericht op leiding. En daar willen we onze vrijwilligers graag bij betrekken. Waar zijn die social media natives?

Scouts en Gidsen Vlaanderen kan je vinden op Facebook, Instagram, YouTube, Twitter en LinkedIn. Afhankelijk van het kanaal en het thema communiceren we informatieve en ludieke content.

Maar we willen vooral ook jullie aan het woord laten. Wil je met je gouw of ploeg onze Instagram eens overnemen tijdens een evenement dat jullie organiseren? Of hebben jullie een belangrijk nieuwtje dat relevant is voor onze leiding? Laat het ons weten.

Wil je graag op regelmatige basis meewerken aan de invulling van onze sociale media? Wees welkom in de Mediapatrouille!