Kaderdagen Structuren

Twee enthousiaste leiding steken een arm omhoog.

Wil je groeien in je functie? Ga mee op Kaderdagen Structuren.

Laat je inspireren en wissel gedachten uit met andere scouts (die net zo fanatiek zijn als jij dat bent). De sessies worden gegeven door ervaren rotten in het vak. Uiteraard wordt alles afgewisseld met voldoende ontspanning.

Werkwinkels rond volgende thema's:

• netwerken
  • coachen
  • strategie
  • verandering
  • deep democracy
  • communicatie

Voor wie?

Kaderdagen Structuren is er voor alle (mede-)verantwoordelijken van districten, gouwen en ploegen.

Attest?

Helaas kunnen we je voor deze cursus geen attest geven, we vallen hiermee volledig buiten de Vlaamse normen voor het attest instructeur in het jeugdwerk. Wel krijg je er een hoop input, output, oefenkansen, vriendjes, korte nachten en interessante methodieken voor in de plek. Je krijgt gelukkig wel een deelnamebewijs, zo krijg je wel nog centjes terug van de gemeente!

Wanneer?

Elk jaar in mei. Check de kalender in de evenementenmodule.

Meer weten?

Deze meerdaagse, verdiepende cursus is een initiatief van het Structurenteam van Scouts en Gidsen Vlaanderen.

Niet twijfelen, gewoon doen.

Ik schrijf me in!