Aanvraagformulier voor Fonds op maat

Vier leden in uniform liggen, met hun armen in elkaar gehaakt, in het gras te spelen.

Fonds op Maat is het solidariteitsfonds van Scouts en Gidsen Vlaanderen. Met dit fonds ondersteunen we kinderen, jongeren en hun ouders, die het thuis financieel moeilijk hebben. Zo proberen we de financiële drempels van het deelnemen aan scouting weg te werken.

Bij Fonds op Maat kan je aanvragen doen voor steun voor deelname van leden aan betalende activiteiten zoals weekends, kampen, zwemmen,... Een aanvraag gebeurt steeds door de leiding, niet door ouders of leden.

Bekijk voor het invullen de voorwaarden voor het beoordelen van aanvragen (bovenaan). Lees zeker ook de brochure Scouting op Maat met onder andere de tips voor het verlagen van de kosten voor alle leden.

Om een aanvraag te doen, vul je het onderstaande formulier in!