Voordelig(er) & duurzaam hygiënemateriaal voor op kamp.

02 juni 2021|
jan Van Reusel - communicatie@scoutsengidsenvlaanderen.be
Hygiëne21

Veilig en gezond op kamp gaan? Intussen weten we hoe het moet. Zeep, (extra) reinigingsmiddelen, mondmaskers, handgels, een ‘coronaproof’ EHBO-koffer… Gewapend met één van de belangrijkste middelen tegen het virus in de aanslag – hygiëne – trekken we op kamp. En hoera: daar zijn de hygiëne-pakketen weer. Ziehier hoe ze te bemachtigen ...

Samenwerking tussen alle jeugdwerk

Aandacht voor hygiëne op kamp is een verplicht nummertje in coronatijden. Zelfs op een ‘gewoon’ kamp een uitdaging, nu zowaar met extra’s erbij. Dan hebben we het ook over kosten.

Scouts en Gidsen Vlaanderen wil – net als alle andere jeugdwerkorganisaties – dat kinderen en jongeren onbezorgd, veilig op kamp vertrekken. Daarom staken we met VDS, FOS, Freetime, Chirojeugd Vlaanderen, EJV, KSA, JNM en IJD de koppen bij elkaar, zoekend naar een manier om hygiënisch materiaal aan interessante prijzen tot bij onze groepen te brengen. En ook: in lijn met onze visie verkiezen we materiaal dat bovenop betaalbaar, zo ecologisch mogelijk is.

Dat bracht ons naar Colruyt Group als partner. Elke scoutsgroep kan deze zomer terecht in alle Colruyt-winkels in België.

Wat moeten we doen?

Foeriers van dienst slaan hun slag in de Colruyt. Het resultaat van de onderhandelingen: interessante kortingen en mondmaskers cadeau. Niet alleen als het gaat om hygiënische producten, maar ook een procentje op o.a. verse groenten en fruit (vitamientjes!). Alle voordelen ontdek je hier. De zomerkamp-actie loopt van 15/6 t.e.m. 15/9/2021.

Let op! Wil je genieten van de kampactie? Dan heb je de Colruyt Professional Plus-kaart nodig. Die vraag je eenvoudig aan via de website . Zorg wel dat je ‘m zeker op tijd (drie weken voor je kamp) te pakken krijgt. De korting wordt dan verrekend aan de kassa – ook wanneer je bestelt bij Collect&Go. Met deze kaart krijg je overigens heel het jaar door specifieke kortingen.

Grote bestellingen kan je ook via Solucious online bestellen en laten leveren bij je kampplaats. Je hebt geen Colruyt Professional Plus-kaart nodig, maar je moet je eerst registreren. Solucious biedt: gratis levering op je kampplaats (vanaf € 250), 3% op je totaalbedrag, aantrekkelijke kortingen op hygiënische producten. Je kan alle deelnemende producten bekijken als je ingelogd bent.

Hygiëne op kamp is een werkwoord

Een opfrissertje over de hygiënevoorschriften en het nodige materiaal dat je nodig hebt op kamp vind je hier. We geven er een lap – en misschien een spraytje allesreiniger – op!

Recent nieuws