Extra tenten voor winter in openlucht

05 februari 2021|
Jan Van Reusel - communicatie@scoutsengidsenvlaanderen.be
ULDK

De Vlaamse Uitleendienst Kampeermateriaal stelt uitzonderlijk 500 seniortenten ter beschikking van jeugdorganisaties, dat kondigde Vlaams minister van Jeugd, Benjamin Dalle aan: de tenten kunnen worden gebruikt als shelter om ook bij regen of sneeuw activiteiten buiten te laten doorgaan. Dit materiaal kan HIER worden aangevraagd, en gebruikt worden van 1 februari tot en met 14 maart 2021.

Daarmee kunnen we even schuilen voor de wind: de huidige coronamaatregelen blijven immers gelden tot 1 april. Tegen dan bereiden we ons vanuit Scouts en Gidsen Vlaanderen voor op een regeling die uitzicht biedt op lente en zomer waarin - naargelang versoepelingen van de regels - meer bewegingsruimte kan komen voor jeugdwerk.

Recent nieuws