Stuurgroep Herfstontmoeting

Ploge kapoenen op herfstontmoeting

Hoe maken we Herfstontmoeting (nog) beter? Dat is de opdracht van deze stuurgroep.

Elke ploeg en of gouw die meewerkt aan Herfstontmoeting is welkom in de stuurgroep HO. Ook de ploegen specifiek verbonden aan Herfstontmoeting (bijvoorbeeld de SIS-ploeg, Showploeg…) denken mee na over Herfstontmoeting.

De stuurgroep HO valt onder de verbondscommissie. Maar, omdat Herfstontmoeting zo’n groot evenement is geworden, werd enkele jaren geleden beslist om een aparte stuurgroep voor Herfstontmoeting op te richten. Zo kunnen we dieper en langer focussen op HO.

De stuurgroep komt een vijftal keer samen per schooljaar om HO inhoudelijk vorm te geven, en organiseert ook het 'avondje HO' waar we samen het hele evenement overlopen.

Wil jij graag aansluiten? Stuur een mail naar evenementen@scoutsengidsenvlaanderen.be of bekijk met jouw ploeg of gouw wie HO zal opvolgen.