Hoe geraak ik op mijn vergadering?

Scout op de fiets

Alle wegen leiden naar de vergadering

Donderdag 18u. Net je laatste college gehad of de deur van het werk achter je dicht getrokken... om dan in de file op de ring rond Antwerpen te gaan staan. We weten het, het is niet altijd evident om dat dekselse Scoutshuis te bereiken.

STOP-principe

Uiteraard onderschrijven wij bij de scouts het STOP-principe (eerste keuze voor stappen, dan trappen, vervolgens openbaar vervoer en dan pas kiezen we voor personenwagens). Maar als je een organisatie bent die zich van De Panne tot Kinrooi uitstrekt, is het uiteraard onmogelijk om aan ieders noden tegemoet te komen.

Daarom...

• organiseren we de verbondsraad afwisselend in elke gouw.
  • organiseren we nationale vergaderingen ook enkele keren buiten het Scoutshuis.
  • kan je al je vervoersonkosten (als je bijvoorbeeld fiets en trein neemt) in de onkostenmodule ingeven.
  • stimuleren we carpoolen.

Vervoersonkosten

Op deze pagina mag je je vervoersonkosten indienen.

Andere opties

Blue-bike

Wist je dat je voor nationale vergaderingen en vergaderingen van ploegen en werkgroepen altijd een Blue-bike mag ontlenen? Dat doe je door een eenvoudig mailtje te sturen of  tijdens de kantooruren te bellen naar het Scoutshuis. Buiten de kantooruren kan je helaas geen Blue-bike reserveren.

Overnachten in het Scoutshuis

Wist je dat je voor een vergadering ook een bed kan reserveren in het Scoutshuis? Bel even op voorhand naar het Scoutshuis om te horen of er nog een bedje beschikbaar is. Gewoon een slaapzakje en onderlaken meenemen en je kan na de vergadering zorgeloos doorzakken.

Deze overnachtingen worden gefactureerd op de lijn van de organisator van de vergadering.