Vorming voor DC's

Groepsfoto van de deelnemers van DC going 2021

Vorming op maat van DC's.

DC- Kickoff

Ook wel de spoedcursus ‘hoe werkt het verbond?’. Hier maak je kennis met de andere nieuwe structuurvrijwilligers en leer heel wat weetjes over de werking van Scouts en Gidsen Vlaanderen.

DC-going

Een weekendje op maat van districtscommissarissen. Exclusief voor jullie. Naast kennis maken, uitwisselen en vorming volgen, is het een heel laagdrempelige manier om je netwerk uit te breiden.

Methodiekenweekend

Een weekend vorming op maat van alle structuurvrijwilligers. Hier belonen we jouw engagement met fancy vormingen. Het mag eens ietsje meer zijn. De thema’s zijn heel divers, maar voor elk wat wils.

Instructeur & Gilwell

Nog niet op Gilwell geweest? Doen! Als je van je leiding vraagt om vorming te volgen, geef je best het goede voorbeeld. En als je twijfelt of het wel een verrijking is … klik dan even hier. Zin om met groepsdynamica aan de slag te gaan en vorming te geven? Kies dan voor instructeur.