Leider en leidster spelen een spel met water doorgeven op Herfstontmoeting
Divider Divider Divider

Herfstontmoeting

De leukste start van het scoutsjaar, dat is Herfstontmoeting.

Herfstontmoeting, oftewel HO, is het startweekend voor alle leiding van Scouts en Gidsen Vlaanderen. HO23 is achter de rug en wat een top editie was dat?! Dankjewel voor jullie aanwezigheid, jullie energie en jullie enthousiasme!

Trui, drinkbus, sleutel ... kwijt? Neem een kijkje bij de verloren voorwerpen. Iets van jou bij? Neem contact op met de collega's in het Scoutshuis.

Onze fotografen (dikke merci aan de mediapatrouille!) brachten Herfstontmoeting in beeld. Bekijk hier de foto's, jullie staan er beeldig op!

P.S.: Kan jij net als ons niet wachten om al je nieuwe vrienden opnieuw te ontmoeten? Zet dan zeker 23, 24 en 25 augustus in je agenda voor Herfstontmoeting 2024!

Veelgestelde vragen

Neen, oud-leiding mag helaas niet mee als deelnemer op Herfstontmoeting. Herfstontmoeting is een weekend voor actieve leiding. Oud-leiding kan wel mee als medewerker. Meer info? Stuur een mailtje naar evenementen@scoutsengidsenvlaanderen.be

Een deelnemer neemt deel aan het programma tijdens het Herfstontmoetingsweekend. Een medewerker werkt tijdens de voorbereidende week en/of het HO-weekend binnen zijn gouw of ploeg. Kom je helpen tijdens de voorbereidende week, maar ben je tijdens het weekend een deelnemer? Dan schrijf je je twee keer in: in de week als medewerker, tijdens het weekend als deelnemer.

Je kan je inschrijving online annuleren via de evenementenmodule. Doe je dat ten laatste donderdag 16 augustus (tot 12u)? Dan krijg je het geld terug.
Annuleer je je inschrijving tussen donderdag 16 augustus (tot 12u) en donderdag 23 augustus (tot 18u59), dan betalen we 85% van je inschrijvingsgeld terug.
Annuleer je nog later of ben je niet aanwezig, dan wordt je inschrijvingsgeld niet teruggestort.

Je inschrijving aanpassen kan via de evenementenmodule en dat tot en met donderdag 16 augustus tot 12u.

Meer veelgestelde vragen