leden en leiding staan in een kringetje voorovergebogen
Divider Divider Divider

Aanvraagformulier voor het ontlenen van promomateriaal

Adres aanvrager:
Wanneer wil je het promomateriaal gebruiken?
QuestionsNiet nodig1 stuk2 stuks5 stuks10 stuks15 stuks
max 15 stuks
max 1 stuk
max 1 stuk
De opties 5, 10 en 15 stuks zijn enkel van toepassing op Scouts en Gidsen Vlaanderen vlaggen
UITLEENVOORWAARDEN
  1. De uitlening is gratis, de aanvrager staat zelf in voor vervoer.
  2. Het materiaal moet afgehaald en teruggebracht worden op de afgesproken datum.
  3. Het materiaal moet afgehaald worden op weekdagen tussen 08:30u en 17:00u bij het onthaal van Het Scoutshuis: Wilrijkstraat 45 - 2140 Antwerpen.
  4. Bij afhalen van het materiaal dien je een waarborg mee te brengen van 25 euro.
  5. Bij te laat terugbrengen, verliest de ontlener 2 euro per werkdag van zijn waarborg.
  6. Bij onbeschadigde en tijdige teruggave wordt de waarborg weergegeven. Bij beschadiging dient de waarborg om de kosten te dekken:
  • Liggen de kosten lager dan 25 euro dan wordt het resterende bedrag teruggestort.
  • Beschadigingen hoger dan de waarborg dienen door de ontlener binnen de maand vereffend te worden (via overschrijving)
Wanneer iemand materiaal van de uitleendienst ontleent, verklaart hij/zij zich akkoord met deze voorwaarden.