Nationaal secretariaat

Scoutshuis

Ken je het nationaal secretariaat al? Dat is het personeel van Scouts en Gidsen Vlaanderen. Zij staan voor je klaar met informatie en expertise.

Het personeel van Scouts en Gidsen Vlaanderen

Scouts en Gidsen Vlaanderen bestaat uit een heleboel (kanjers van) vrijwilligers, maar uiteraard ook uit personeel. Zij maken scouting mogelijk en zorgen dat jullie groep zo goed mogelijk ondersteund wordt.

Heb je een vraag waar je geen antwoord op vindt? Dan kan je altijd contact opnemen met het nationaal secretariaat met je vragen over verzekeringen, financiën, lidgeld…

Ook in crisissituaties staat Scouts en Gidsen Vlaanderen voor je klaar.

Het nationale secretariaat zit in het Scoutshuis in Antwerpen. In het Scoutshuis zit ook een Hopper-winkel en Hopper-jeugdverblijf – ideaal als weekendplaats. Maar wist je ook dat je vergaderzalen kan huren? Kom eens naar het Scoutshuis voor je groepsraad.