Groepsleidingsvuren

vuurgensters met logo van groepsleidingsvuren in

Groepsleidingsvuren is een vierjaarlijks evenement voor alle groepsleiding, op verschillende locaties in Vlaanderen en Brussel.

D-A-N-K-U

Wij hopen alvast dat je dat als groepsleiding regelmatig te horen krijgt. Niet alleen van je leidingsploeg, maar ook van ouders of van je leden. Want hoeveel werk jij verzet, dat beseft niet iedereen. Om jullie extra in de spotlights te zetten, organiseert Scouts en Gidsen Vlaanderen daarom de Groepsleidingsvuren!

Wat?

De Groepsleidingsvuren vindt om de vier jaar plaats, afwisselend met het Groepsleidingscongres. Het is een gezellige avond waarop we in de eerste plaats het gevoel van verbondenheid tussen groepsleiding willen versterken. We willen je ook bedanken voor al het harde werk dat je doet. Want eerlijk, als groepsleiding kan je niet genoeg bedankt worden!

Samen met alle groepsleiding van Scouts en Gidsen Vlaanderen vertoef je aan - hoe kan het ook anders - een kampvuur op een van de drie locaties in Vlaanderen en Brussel. Je kan gezellig keuvelen met je collega-groepsleiding over interessante thema's samen met een hapje en een drankje. Wie wil, kan blijven slapen op de kampgronden in een tentje dat je zelf meeneemt.

Wanneer?

De volgende Groepsleidingsvuren vindt plaats in de lente van 2026. De locaties en exacte datum zijn nog niet gekend.